Magazin Floare Carpet

Arhiva cataloage de oferte Floare Carpet

La începutul activităţii sale, compania a făcut parte din asociația producătorilor, cunoscută sub denumirea „Floare”, după care s-a reorganizat și a devenit „Floare-Carpet” S. A. Compania a trecut prin câteva etape în care s-au produs schimbări esenţiale de produs, brand şi piaţă de desfacere. Brandul „Floare-Carpet” a fost creat şi lansat de către Departamentul de pictori la zece ani după deschiderea companiei, în anul 1988.

În prezent, sigla brandului este o carpetă cu un unghi îndoiat şi un ghem de aţă. Iniţial, în locul ghemului de aţă a fost o floare. Alegerea florii a fost determinată şi de numele întreprinderii, un rol important având elementul floral ce persistă pe covoarele tradiţionale moldoveneşti. Odată cu modificarea sortimentului de produse, adaptate cerinţelor consumatorilor, floarea nu mai este un element primordial în designul covorului, astfel s-a decis înlocuirea acesteia în logoul brandului. Un alt simbol definitoriu al companiei este sloganul „Mai mult decit un brand, este o legenda”.